středa 15. dubna 2015

About

Krásný den,
ráda bych se Vám představila. Jmenuji se Denisa a je mi 22 let. Miluji módu a to natolik, že sledováním módních blogů trávím denně několik hodin. Už dlouho mě lákalo si založit vlastní blog, ale vždycky mě přemohl pocit, že bych to nezvládla. Poslední dobou (možná i vlivem krásného počasí) jsem si říkala a proč to nezkusit, buď zjistím, že mě to moc baví a naplňuje a nebo naopak. Jistě se ptáte, co mě nejvíce vedlo k tomu si blog založit. Jak jsem napsala, blogy sleduji denně, je to pro mě neuvěřitelná dávka inspirace a přijde mi úžasné, jak i sama blogerka díky svému blogu utváří stále více svůj styl. Já sama mohu říci, že od té doby, co jsem pravidelnou čtenářku několika blogů, se můj styl o moc zlepšil. Z toho vyplývá ta největší touha, proč jsem chtěla mít svůj blog. Myslím, že i na základě Vašich komentářů a rad, se můžu zlepšovat. Také bych se pro Vás ráda stala inspirací.











Snad se Vám bude můj blog líbit! Mějte krásný den, užívejte tepla a slunce. Brzy se zase ohlásím :)
Denisa

Žádné komentáře:

Okomentovat