středa 15. dubna 2015

Shopping fever!

Krásné ráno.
Když je čtvrtek tak mám radost, jelikož už cítím, jak se blíží víkend. Teď je má radost dvakrát tak velká! Zítra totiž začíná tolik očekávaná akce Shopping fever. Abyste mohli nakupovat se slevou, potřebujeme k tomu kuponky, jenž jsou součástí časopisů:

Musím říct, že tato akce přišla v pravou dobu, protože už toho mám vybráno hodně a se slevou přeci jen bude má peněženka brečet o něco méně, za to mé srdce bude plesat radostí. Vypsala jsem si jen několik obchodů, kam bych se ráda vydala. Nemám totiž tolik času v Praze, ale pokud úplně neuspěji, oběhnu ještě obchody v neděli v Plzni. Občas se tu najdou kousky, které jsou v Praze už vyprodané, což beru jako velké plus. Abych nekupovala úplně všechno, co se mi bude líbit (půjde to?), udělala jsem si seznam věcí, které bych už nějakou dobu chtěla. A kde se určitě zastavím? Mé kroky povedou do F&F, Aldo, Nike (sleva 25%), A3 SPORT, H&M, Lindex (sleva 22%). Na kávu se zastavím určitě ve Starbucks, kde je sleva 25% na celý sortiment. Více o akci a seznam všech obchodů nalezne zde: http://www.myshoppingfever.cz/ Kam plánujete jít vy? Máte už také svůj wishlist? :)
A tady už jsou věci, na které mám nějakou tu dobu zálusk. Ripped jeans jsou nutností, už mám jedny černé a musím říct, že je nosím strašně ráda, proto bych chtěla ještě jedny. V H&M mě zaujaly tyto bílé, ale ještě jsem je nezkoušela, nicméně takhle vypadaly skvěle. Světle modré jsem našla na on-line stránkách, tak uvidíme, které nakonec zvítězí. Když jsem si v ponděli četla na mém oblíbeném blogu http://www.acupofstyle.com/ článek s názvem WISHLIST: SPRING 2015 , ihned jsem věděla, že tu béžovou vestu prostě potřebuji. Byla to láska na první pohled. :D Basic triček není nikdy dost a já je nosím nejraději. Kabelku s třásněmi mám už vybranou asi měsíc, přijde mi skvělá pro oživení jednoduchých outfitů. Teď ovšem přichází dilema. Né, nebojte se, nechci si koupit všechny troje boty, to bych nejdříve musela vyloupit banku. Já jsem jen nerozhodná. Proto bych se Vás ráda zeptala, které se Vám líbí nejvíc, které máte nebo si plánujete koupit? Vím, že všechny zaplavily teď tak trochu svět a ano - i já jim podlehla a je mi jedno, jestli je budou mít všichni, protože já už s nimi mám vymyšleno tolik outfitů a ráda se nechám ispirovat i od jiných. :)
Užijte si den (hlavně víkend) a dobře nakupte!

Denisa


Žádné komentáře:

Okomentovat